Grudzień
I. Winter – wprowadzenie do piosenki „Winter hockey pockey”
II. Winter is here – wprowadzenie wiersza „Winter is fun”
III. Santa is coming- wprowadzenie piosenki S-A- N – T – A
IV. Christmas Tree – piosenka „The Dancing Christmas Tree”
vocabulary:
winter/snow/ snowman/ snowflake/ sledge/ cookies/bell
Listopad
I. Wprowadzenie rymowanki: „Little Kitten”
II. Wprowadzenie konstrukcji „I can”
III. Wprowadzenie dialogów z wykorzystaniem „I can….”
IV. Wprowadzenie tematyki dotyczącej instrumentów
vocabulary:
little, kitten, ball/ floor/ jump/ride a bike/swim/dance/ sing/ drum/guitar/ tambourine/flute/violin/saxophone
Październik
I. Wprowadzenie rymowanki „Autumn leaf”
II. Wprowadzenie piosenki „ I like park”
III. Wprowadzenie rymowanki „Hedgehog”
IV. Wprowadzenie piosenki””I like five”
vocabulary:
an Autumn leaf, the ground, a tree/ running/ walking/ hunting/ a shirt/a sock/ a shoe/a hat/ counting – 1-5
Wrzesień
I. Food – koncentracja na czynnościach związanych z posiłkami
II. ”I eat my breakfast”- dziecko potrafi wskazać odpowiednią porę dnia
III. ”Animals at home” – poznaje i utrwala poznane słowa
IV. 'Brush my teeth” – poznanie i utrwalanie znajomych rytuałów dnia codziennego
vocabulary:
breakfast/lunch/morning/ afternoon/evening/animal/ a cat/ a dog/ a hamster/ a rabbit/a guinea pig/brush your teeth/comb my hair/wash my face