Winter fun
W drugim tygodniu ferii zimowych zapraszam do wspólnej zimowej zabawy. Na dobry początek zaśpiewaj piosenkę na powitanie:
zapraszam do pierwszej zabawy :
The Dance Freeze Song | Freeze Dance
lub
Let’s play the North Pole Freeze Game
We’re going to do all kinds of fun North Pole actions.
But, remember to STOP when I say FREEZE.
Get ready to skate like penguins!
Penguins Skating
Penguins Skating
Skating all around
Skating any way you please
But STOP when I say FREEZE!
Get ready to ski like santa!
Santa skiing
Santa skiing
Skiing all around
Skiing any way you please
But STOP when I say FREEZE!
Get ready to the jingle bell hop!
Jingle Bell Hopping
Jingle Bell Hopping
Hopping all around
Hopping any way you please
But STOP when I say FREEZE!
Get ready to do the gingerbread run!
Gingerbread run
Gingerbread run
running all around
Running any way you please
But STOP when I say FREEZE!
Get ready to do the candy cane twist!
Candy cane twist
Candy cane twist
Twisting all around
Twisting any way you please
But STOP when I say FREEZE!
Zapraszam do kolejnej zabawy muzyczno-ruchowej. Posłuchaj i zaśpiewaj, pamiętaj by wskazywać wszystkie części ciała bałwanka:
Lyrics:
I’m a little snowman, look at me.
These are my buttons, 1 2 3.
These are my eyes and this is my nose.
I wear a hat and scarf. Brrr…it’s cold! (Repeat 2x)
Czas na kartę pracy. Wydrukuj i narysuj bałwanka lub narysuj bałwanka samodzielnie. Pamiętaj o utrwaleniu słownictwa:
hat – kapelusz
nose- nos
eyes- oczy
scarf – szalik
buttons- guziki
Karta pracy utrwalająca słownictwo:
Na zakończenie :
08.06.2020 – 12.06.2020
W tym tygodniu będziemy się bawić z robaczkami!
HAVE FUN! 😉
Piosenki „Summer song” –
Posłuchaj piosenki o najcieplejszej porze roku – lecie. Spróbuj powtórzyć słowa piosenki i naśladować czynności w piosence.
Kids vocabulary „Summer” –
Obejrzyj film o różnych przedmiotach i czynnościach związanych z latem. Postaraj się powtórzyć nazwy i zapamiętać jak najwięcej z nich:
Gry „Summer”
Gra memory o tematyce wakacyjnej.
https://www.primarygames.com/seasons/summer/games/summermatch/
Puzzle:
https://www.primarygames.com/seasons/summer/games/dragdrop/
Karta pracy „Summer” – zapraszam chętne dzieci do wykonania letniego zadania.
Karta pracy 1 – pokoloruj ubrania, w które ubieramy w lecie.


Karta pracy 3 – pokoloruj ubrania, w które ubieramy w lecie.

01.06.2020 – 05.06.2020
W tym tygodniu drogie dzieci wielkie święto:
Children’s Day/Dzień Dziecka
1. Na początek zapraszam do piosenki
2. Zapraszam do zabawy z okazji Dnia Dziecka:
Zanim zaczniesz śpiewać zer niknij na czynności wykonywane w czasie zabawy:

1. Zapraszam do kolejnej zabawy muzyczno- ruchowej:
Tekst zabawy muzyczno-ruchowej:
Get ready to clap your hands!
Clap, clap, clap your hands\
clap your hands together
Clap, clap, clap your hands
clap your hands together
Now, let’s pat our knees.
Pat, pat, pat your knees
pat your knees together
Pat, pat, pat your knees
pat your knees together
Can you stomp your feet?
Stomp, stomp, stomp your feet
stomp your feet together
Stomp, stomp, stomp your feet
stomp your feet together
Now, let’s blink our eyes!
Blink, blink, blink your eyes
blink your eyes together
Blink, blink, blink your eyes
blink your eyes together
Get ready to wiggle your ears!
Wiggle, wiggle, wiggle your ears
wiggle your ears together
Wiggle, wiggle, wiggle your ears
wiggle your ears together
Now, clap your hands!
Clap, clap, clap your hands
clap your hands together
Clap, clap, clap your hands
clap your hands together

25.05.2020 – 29.05.2020
MOTHER’S DAY/DZIEŃ MAMY
1. Zaśpiewaj piosenkę na powitanie:
2. Obejrzyj i powtarzaj słownictwo:
3. Posłuchaj piosenki:
„I LOVE MY MOMMY YES I DO”
‚I love my mommy, I love my mommy
I love my mommy, yes I do.’
Here’s a kiss and a hug for you
Thank you mommy for all you do
Happy Mother’s Day, Happy Mother’s Day
‚Happy Mother’s Day, I love you.’
I love my mommy, I love my mommy
I love my mommy, yes I do.
Here’s a kiss and a hug for you
Thank you mommy for all you do
Happy Mother’s Day, Happy Mother’s Day
Happy Mother’s Day, I love you.
Happy Mother’s Day, I love you.
4. Czas na kolejną piosenkę dla mamy:
‚HAPPY MOTHER’S DAY SONG LYRICS’ | ‚NURSERY RHYMES WITH LYRICS’
Mother’s Day
Mother’s Day
Happy Mother’s Day
Here’s a gift I’ll give to you on this Mothers Day.
I’ll clean my room,
I’ll make my bed,
I’ll put my toys away.
I’ll be good just for you on this mother’s day.
Mother’s Day
Mother’s Day
Happy Mother’s Day
Here’s a gift I’ll give to you on this Mothers Day.
I’ll clean my room,
I’ll make my bed,
I’ll put my toys away.
I’ll be good just for you on this mother’s day.
5. Zapraszam do gry memory:
Karty obrazkowe, które będą potrzebne możesz wydrukować lub możesz wykonać takie karty z pomocą rodzica. Wydrukuj 2 komplety kart obrazkowych (24 karty), wytnij poukładaj obrazkami do dołu . Odkrywaj po dwie karty tak by znaleźć parę. Pamiętaj w czasie gry powtarzaj słownictwo
http://www.eslkidz.com/uploads/1/0/5/7/10578029/mothers_day_flashcards.pdf
18.05.2020 – 22.05.2020
MOTHER’S DAY/DZIEŃ MAMY
- Zaśpiewaj piosenkę na powitanie:
- Obejrzyj i powtarzaj słownictwo:
- Posłuchaj piosenki:
„I
LOVE MY MOMMY YES I DO”
‚I love my mommy, I love my mommy
I love my mommy, yes I do.
Here’s a kiss and a hug for you
Thank you mommy for all you do
Happy Mother’s Day, Happy Mother’s Day
‚Happy Mother’s Day, I love you.
I love my mommy, I love my mommy
I love my mommy, yes I do.
Here’s a kiss and a hug for you
Thank you mommy for all you do
Happy Mother’s Day, Happy Mother’s Day
Happy Mother’s Day, I love you.
Happy Mother’s Day, I love you.
5. Czas na kolejną piosenkę dla mamy:
‚HAPPY MOTHER’S DAY SONG LYRICS’ | ‚NURSERY RHYMES WITH LYRICS’
Mother’s
Day
Mother’s Day
Happy Mother’s Day
Here’s a gift I’ll give to you on this Mothers Day.
I’ll clean my room,
I’ll make my bed,
I’ll put my toys away.
I’ll be good just for you on this mother’s day.
Mother’s Day
Mother’s Day
Happy Mother’s Day
Here’s a gift I’ll give to you on this Mother’s Day.
I’ll clean my room,
I’ll make my bed,
I’ll put my toys away.
I’ll be good just for you on this mother’s day.
- Zapraszam do gry memory:
Karty obrazkowe ,które będą
potrzebne możesz wydrukować lub możesz
wykonać takie karty z pomocą rodzica.
Wydrukuj 2 komplety kart obrazkowych (24
karty), wytnij poukładaj obrazkami do dołu . Odkrywaj po dwie karty tak by
znaleźć parę. Pamiętaj w czasie gry powtarzaj słownictwo
http://www.eslkidz.com/uploads/1/0/5/7/10578029/mothers_day_flashcards.pdf
Możesz również wykorzystać dodatkowe materiały:
- Interaktywna gra memory
- Karta pracy Połącz obrazek z wyrazem
- Karty obrazkowe
11.05.2020 – 15.05.2020
Zapraszam na kolejną wyprawę, tym razem wybierzemy się do lasu.
- Wyprawę rozpoczniemy od filmu, obejrzyj uważnie i powtarzaj nazwy zwierząt:
- Czas na muzyczny spacer po lesie. Zapraszam do wspólnej zabawy:
Tekst piosenki:
Let’s take a walk in the forest.
Walking in the forest. Walking in the forest. We’re not afraid. We’re not
afraid.
Walking in the forest. Walking in the forest. We’re not afraid. We’re not
afraid.
One step. Two steps. Three steps forward.
One step. Two steps. Three steps back.
Stop. Look. What’s that?
It’s a deer.
We’re not afraid.
Let’s stomp.
Stomping in the forest. Stomping in the forest. We’re not afraid. We’re not
afraid.
Stomping in the forest. Stomping in the forest. We’re not afraid. We’re not
afraid.
One step. Two steps. Three steps forward.
One step. Two steps. Three steps back.
Stop. Listen. What’s that?
It’s an owl.
We’re not afraid.
Let’s jump.
Jumping in the forest. Jumping in the forest. We’re not afraid. We’re not
afraid.
Jumping in the forest. Jumping in the forest. We’re not afraid. We’re not
afraid.
One step. Two steps. Three steps forward.
One step. Two steps. Three steps back.
Stop. Look. What’s that?
It’s a rabbit.
We’re not afraid.
Let’s skip.
Skipping in the forest. Skipping in the forest. We’re not afraid. We’re not
afraid.
Skipping in the forest. Skipping in the forest. We’re not afraid. We’re not
afraid.
One step. Two steps. Three steps forward.
One step. Two steps. Three steps back.
Stop. Listen. What’s that?
It’s a woodpecker.
We’re not afraid.
Walking in the forest. Walking in the forest. We’re not afraid. We’re
not afraid.
Walking in the forest. Walking in the forest. We’re not afraid. We’re not
afraid.
One step. Two steps. Three steps forward.
One step. Two steps. Three steps back.
Stop. What’s that smell?
Pee-yew!
It’s a skunk! Run!
- Spróbuj odgadnąć jakie to leśne zwierzątko:
What Is It?
- Zapraszam do gry. Klikaj w poszczególne zwierzęta i powtarzaj ich nazwy.
http://sheppardsoftware.com/preschool/animals/forest/animalforestgame.htm
- Na zakończenie zapraszam do leśnego tańca, spróbuj naśladować leśne zwierzęta.
04.05.2020 – 08.05.2020
ANIMALS IN THE JUNGLE.
Dzisiaj zapraszam na spacer po dżungli, gdzie poznamy kolejne zwierzęta.
1. Obejrzyj, posłuchaj nazw zwierząt zamieszkujących między innymi dżunglę i powtarzaj:
2. Czas na piosenkę i zabawę:
Tekst piosenki:
Let’s take a walk in the jungle.
Walking in the jungle. Walking in the jungle.
We’re not afraid. We’re not afraid.
Walking in the jungle. Walking in the jungle. We’re not afraid. We’re not afraid.
One step. Two steps. Three steps forward.
One step. Two steps. Three steps back.
Stop. Listen. What’s that?
It’s a frog!
We’re not afraid!
Let’s stomp.
Stomping in the jungle. Stomping in the jungle. We’re not afraid. We’re not afraid.
Stomping in the jungle. Stomping in the jungle. We’re not afraid. We’re not afraid.
One step. Two steps. Three steps forward.
One step. Two steps. Three steps back.
Stop. Listen. What’s that?
It’s a monkey!
We’re not afraid!
Let’s jump.
Jumping in the jungle. Jumping in the jungle. We’re not afraid. We’re not afraid.
Jumping in the jungle. Jumping in the jungle. We’re not afraid. We’re not afraid.
One step. Two steps. Three steps forward.
One step. Two steps. Three steps back.
Stop. Listen. What’s that?
It’s a toucan!
We’re not afraid!
Let’s skip.
Skipping in the jungle. Skipping in the jungle. We’re not afraid. We’re not afraid.
Skipping in the jungle. Skipping in the jungle. We’re not afraid. We’re not afraid.
One step. Two steps. Three steps forward.
One step. Two steps. Three steps back.
Stop. Listen. What’s that?
It’s a tiger!
RUN!
3. Zapraszam do zabawy, spróbuj dopasować nazwy zwierząt do obrazków.
4.Czas na zadanie plastyczne: na kartce papieru narysuj wybrane zwierzątko, możesz je równie dobrze ulepić z plasteliny.
Miłej zabawy 🙂
27.04.2020 – 30.04.2020
Dziś kolejna porcja potyczek z języka angielskiego.
Poznamy kolejne zwierzęta/ Animals .
1.Na dobry początek zapraszam do słowniczka:
Klikaj w kolejne obrazki i powtarzaj nazwy zwierząt:
https://www.anglomaniacy.pl/wildAnimalsDictionary.htm
2. Zapraszam do gry memory:
https://www.anglomaniacy.pl/wildAnimalsMatching.htm
3. Kolejne zadanie to gra z RYBKĄ Mini Mini Plus. Utrwalimy nazwy zwierząt oraz poznamy nowe.
Grę rozpocznij od zapoznania się z nazwami zwierząt: skorzystaj Picture dictionary
https://www.miniminiplus.pl/rybka-minimini/gry/animals-zwierzeta-nauka-jezyka-ang
4 Czas na piosenkę i zabawę:
Tekst piosenki:
Stomp like elephants!
Let’s go to the zoo.
And stomp like the elephants do.
Let’s go to the zoo.
And stomp like the elephants do.
[Stomp around the room like elephants.]
Jump like kangaroos.
Let’s go to the zoo.
And jump like the kangaroos do.
Let’s go to the zoo.
And jump like the kangaroos do.
[Jump around the room like kangaroos.]
Swing like monkeys.
Let’s go to the zoo.
And swing like the monkeys do.
Let’s go to the zoo.
And swing like the monkeys do.
[Swing around the room like monkeys.]
Waddle like penguins.
Let’s go to the zoo.
And waddle like the penguins do.
Let’s go to the zoo.
And waddle like the penguins do.
[Waddle around the room like penguins.]
Slither like snakes.
Let’s go to the zoo.
And slither like the snakes do.
Let’s go to the zoo.
And slither like the snakes do.
[Slither around the room like snakes.]
Swim like polar bears.
Let’s go to the zoo.
And swim like the polar bears do.
Let’s go to the zoo.
And swim like the polar bears do.
[Swim around the room like polar bears.]
Let’s go to the zoo.
And dance like the animals do.
Let’s go to the zoo.
And dance like the animals do.
20.04.2020 – 24.04.2020
W tym tygodniu nadal pozostajemy na wsi .
1. Na powitanie zapraszam do muzyczno ruchowej zabawy:
2. Utrwalamy piosenkę:
3. Zapraszam do zabawy: Farmer „Plants the Seeds”
„THE FARMER PLANTS THE SEEDS SONG “
The farmer plants the seeds,
The farmer plants the seeds
Hi, Ho, the dairy-o,
The farmer plants the seeds.
The sun comes out to shine
The sun comes out to shine
Hi- Ho the dairy-O
The sun comes out to shine
The rain begins to fall
The rain begins to fall
Hi Ho the dairy-O
The rain begins to fall
The seeds begin to grow
The seeds begin to grow
Hi Ho the dairy-O
The seeds begin to grow
The vegetables are here
The vegetables are here
Hi ho the dairy-O
The vegetables are here
The farmer digs them up
The farmer digs them up
Hi ho the dairy-O
The farmer digs them up
Now, it’s time to eat
Now it’s time to eat
Hi Ho the dairy-O
Now it’s time to eat
4. Ostatnie zadanie: zagraj w farm Animals. Odszukaj w labiryncie wskazane zwierzęta
https://wordwall.net/pl/resource/1099327/angielski/farm-animals
14.04.2020 – 17.04.2020
Dzień dobry po świętach Kochani! 🙂 Jak się macie, brzuszki pełne od świątecznych przysmaków? 🙂
Zadanie 1
Zaczynamy oczywiście od piosenki na powitanie.
Zdanie 2
Następnie proszę Was o zapoznanie się z nowymi słowami :obejrzyj, posłuchaj, następnie powtarzaj.
Zadanie 3
Czas na piosenkę:
Tekst piosenki:
Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O.
And on that farm he had a pig. E-I-E-I-O.
With an oink oink here.
And an oink oink there.
Here an oink.
There an oink.
Everywhere an oink oink.
Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O.
Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O.
And on that farm he had a duck. E-I-E-I-O.
With a quack quack here.
And a quack quack there.
And an oink oink here.
And an oink oink there.
Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O.
Zadanie 4
Chętne dzieci mogą wykonać karty obrazkowe: Narysujcie na małych kartkach: krowę, świnię, kurę, koguta, kaczkę, owcę, konia i mysz – to będą Wasze karty do zabawy. 🙂
HANDS GAME
Potrzebujemy: coś, co będzie naszym wskaźnikiem – łapka na muchy, kredka, patyk.
Układamy karty na dywanie. Wypowiadamy na głos słowo, zadaniem dziecka jest jak najszybciej je wskazać. Gra świetnie sprawdza się jeśli przeprowadzimy ją w formie zawodów.
06.04.2020 – 10.04.2020
Przygotowałam dla Was zestaw różnych aktywności związanych z nadchodzącymi Świętami Wielkanocnymi.
Happy Easter!!!
The Great Egg HUNT
Dziadek Świnka
organizuje dla dzieci
wielkie polowanie na jajka.
A Babcia Świnka pokazuje, jak w kurniku
wykluwają się kurczęta.
Obejrzyj i sprawdź, czy wszystkim uda się odnaleźć słodką niespodziankę?
Ile kurcząt wykluje się
z jajek?
Słowniczek:
Egg Hunt – polowanie na jajka
Hidden eggs – ukryte jajka
Be careful – bądźcie ostrożni
Plant pot – doniczka
Under a bush – pod krzewem
Wheelbarrow – Taczka
Chicks have hatched – wykluły się kurczęta
Zadanie 2. Zagraj w memory:
https://anglomaniacy.pl/easterMatching.htm
Zadanie 3. Czas na Quiz.
Zgadnij co to za angielskie słowo?
Zadanie 4. Posłuchaj i zaśpiewaj:
There is a rabbit with a pink nose, floppy ears and a fluffy tail
and Bunny is his name-O
B-U-N-N-Y
B-U-N-N-Y
B-U-N-N-Y
and bunny is his name-o
There is a rabbit with a pink nose, floppy ears and a fluffy tail
and Bunny is his name-O
(clap) U-N-N-Y
(clap) U-N-N-Y
(clap) U-N-N-Y
and bunny is his name-o
There is a rabbit with a pink nose, floppy ears and a fluffy tail
and Bunny is his name-O
(clap) (clap) N-N-Y
(clap) (clap) N-N-Y
(clap) (clap) N-N-Y
and bunny is his name-o
There is a rabbit with a pink nose, floppy ears and a fluffy tail
and Bunny is his name-O
(clap) (clap) (clap) N-Y
(clap) (clap) (clap) N-Y
(clap) (clap) (clap) N-Y
and bunny is his name-o
There is a rabbit with a pink nose, floppy ears and a fluffy tail
and Bunny is his name-O
(clap) (clap) (clap) (clap)-Y
(clap) (clap) (clap) (clap)-Y
(clap) (clap) (clap) (clap)-Y
and bunny is his name-o
There is a rabbit with a pink nose, floppy ears and a fluffy tail
and Bunny is his name-O
(clap) (clap) (clap) (clap) (clap)
(clap) (clap) (clap) (clap) (clap)
(clap) (clap) (clap) (clap) (clap)
and bunny is his name-o
30.03.2020-03.04.2020
Zadanie 1
Obejrzyj film i powtarzaj nazwy owadów.
Zadanie 2
By utrwalić poznane słownictwo możesz zagrać :
Zadanie 3
Naucz się piosenki: „Bug’n’roll’ .
Piosenka nadaje się do zabawy ruchowej, zawiera polecenia „march”, „buzz”, „blink”, „creep”
Tekst piosenki:
Bug’nRoll Dum diddydiddydoo
Dum diddy dum Dumdiddydiddydoo Dum diddy dum Oo-oo-oo! Bug ’n Roll!
The ants in the grass all march, march, march.
March! March, march, march. March, march, march.
The ants in the grass all march, march, march. March! All day long.
The bees around the flowers all buzz, buzz, buzz.
Buzz! Buzz, buzz, buzz. Buzz, buzz, buzz.
The bees around the flowers all buzz, buzz, buzz. Buzz! All day long.
Oo-oo-oo! Bug ’n Roll!
The fireflies at night all blink, blink, blink.
Blink! Blink, blink, blink. Blink, blink, blink.
The fireflies at night all blink, blink, blink. Blink! All night long.
The caterpilllars in the field all creep, creep, creep.
Creep! Creep, creep, creep. Creep, creep, creep.
The caterpillars in the field all creep, creep, creep. Creep! All day long. Dum diddydiddy doo Dum diddydum Yeah!
Zadanie 4
Na zakończenie zapraszam Cię do zabawy przy znanych piosenkach I zabawach. Zaproś bliskich do wspólnej zabawy:
23.03.2020-27.03.2020
Zadanie 1
Posłuchaj i zaśpiewaj piosenkę na przywitanie (zaproś do śpiewania i zabawy bliskich)
Zadanie 2
Obejrzyj film o kolorach. Powtarzaj nazwy kolorów
Zadanie 3
Zadanie 4
Zagraj w interaktywną grę
Zakręć kołem i nazywaj kolory
https://wordwall.net/pl/resource/966778/spring-colours
Zadanie 5
Skittles Rainbow Experiment
Obejrzyj eksperyment, jeśli masz możliwość wykonaj taki eksperyment w domu.
Potrzebujesz:
talerz, wodę, cukierki kolorowe skittles
Ułóż cukierki na talerzyku, wlej wodę i obserwuj co się dzieje. Nazwij kolory tęczy
Zadanie 6
Zagraj w kolorowe Bingo
Razem z rodzicem na kartce papieru narysujcie po 6 kwiatków w różnych kolorach. Wymieńcie się kartkami. Przygotujcie 12 nakrętek/guzików
Mówcie kolory po angielsku. Jeżeli masz usłyszany kolor na swojej karcie to zakryj nakrętką. Wygrywa osoba, która jako pierwsza zakryje wszystkie kolorowe kwiaty na swojej karcie pracy.
Zadanie 7
Na zakończenie zapraszam do śpiewania znanych Wam piosenek, zaproś bliskich do wspólnej zabawy: