PONIEDZIAŁEK 12.03.
1.Joga dla dzieci
2. Obejrzyj film edukacyjny Prace w polu na wsi – Maszyny i narzędzia rolnicze
Opowiedz jak wyglądała praca rolnika dawniej a jak wygląda obecnie, wymień maszyny rolnicze i ich funkcje
3. Przypomnij sobie znak większości i mniejszości
4.Wykonaj zadanie w książce Trampolina 4 – na str.80-81
5. Ułóż rymujące się zdania – Wymyśl krótkie rymowanki do podanych zdrobnień nazw młodych zwierząt np. Kurczaczek jest mały jak znaczek. Cielaczek ma brązowy kubraczek… itp.
Rodzic czuwa nad poprawnością wypowiedzi, prawidłowymi formami gramatycznymi oraz sprawdza czy podane przez dziecko słowo rzeczywiście istnieje
WTOREK 13.04.
1. Wykonuj polecenia przy muzyce : Kierunki i przestrzeń w podskokach
2.Wysłuchaj
bajki przeczytanej przez Rodzica „
Na
wiejskim podwórku”
Tatiany Jankiewicz
Za
górami, za lasami, wśród złotych pól i zielonych traw, na
pięknej polanie otoczonej dębami znajdowała się wioska, a na jej
skraju małe podwórko, na którym mieszkały zwierzęta. Wśród
mieszkańców były czarno-białe krówki, różowe świnki, brodate
kózki, żółte kaczuszki, kurki, indyki i milutkie króliki. Życie
tam płynęło spokojnie, a zwierzątka żyły w wielkiej przyjaźni.
Całe dnie spędzały na zabawach, figlach i psotach. Były dla
siebie miłe, dobre i uczynne, często mówiły proszę, przepraszam,
dziękuję. Wszystkie zwierzęta bardzo się lubiły i pomagały
sobie w trudnych chwilach. Zwierzątka dbały o swój wiejski
ogródek, w którym rosły piękne, kolorowe kwiaty. Codziennie
troszczyły się o nie, podlewały je, a one odwdzięczały się
kolorami, jak tęcza i cudownym zapachem. I tak mijał dzień za
dniem, miesiąc za miesiącem…
Pewnego
dnia stało się coś strasznego. Na wiejskie podwórko wkradła się
ZŁOŚĆ. Niespostrzeżenie zapanowała nad każdym mieszkańcem
podwórka. Szeptała zwierzątkom niemiłe słówka, namawiała do
kłótni. Od tego czasu na podwórku zapanował bałagan i hałas.
Zwierzęta kłóciły się ze sobą – świnki wyzywały kózki,
kaczki wyzywały kurki, a koniki podstawiały kopytka owieczkom i
rżały ze śmiechu, gdy te przewracały się. Nie myślały o tym,
że komuś może stać się krzywda. Zapominały o magicznych
słowach. Nie potrafiły już bawić się razem, krzyczały na
siebie, hałasowały i przestały uśmiechać się do siebie. Były
dla siebie niemiłe, co bardzo cieszyło ZŁOŚĆ. Zwierzątka
zapomniały również o swoim ogrodzie, o kwiatkach, pięknych jak
tęcza, które powoli stawały się coraz brzydsze i już tak nie
pachniały.
Wieść
o hałaśliwym i skłóconym podwórku rozniosła się po całym
świecie i dotarła do dobrej, wiosennej wróżki, która postanowiła
pomóc zwaśnionym zwierzętom. Zasmuciła się bardzo ujrzawszy
ogródek pełen zwiędniętych kwiatów oraz wykrzywione od złości
miny zwierzątek. Czarodziejka prosiła zwierzęta, by zmieniły
swoje postępowanie, prosiła ZŁOŚĆ, by ta opuściła wiejskie
podwórko i odeszła daleko , daleko… ale ani zwierzątka, ani
ZŁOŚĆ nie słuchały jej. Wtedy wróżka podarowała zwierzętom
magiczne pudełko i poprosiła, by złapały w nie ZŁOŚĆ.
Zwierzątka bardzo ucieszyły się z prezentu ,ponieważ były już
bardzo zmęczone ciągłymi kłótniami. Gdy ZŁOŚĆ spała, złapały
ją i włożyły do pudełka. W pudełku Złość zamieniła się w
coś miłego i przyjemnego, w coś, co pozwoliło zwierzętom
zrozumieć, że o wiele przyjemniejsze jest życie w zgodzie, gdzie
nie ma hałasu, kłótni i gdzie panuje przyjaźń…
Na
wiejskim podwórku znowu zapanował ład i porządek…
Po
wysłuchaniu bajki opowiedz: kto pojawił się na wiejskim podwórku
(złość)i co się przez to zmieniło? Co zrobiła wiosenna wróżka
? Czy złość pojawia się również wśród dzieci? Jak można
wpłynąć na ich zachowanie ?
3. Wykonaj zakładkę do książki wg podanego wzoru lub wg własnego pomysłu
4. Eksperyment Kolorowe mleko https://www.youtube.com/watch?v=RZRud3FDWNo może uda Ci się wykonać taki eksperyment przy współudziale osoby dorosłej? Miłej zabawy!
ŚRODA 14.04.21 r
1. Ćwiczmy swoje ciało, razem z rodzicami!
2. Wysłuchaj uważnie wiersza, opowiedz jak wygląda praca na wsi.
U Wojtka w zagrodzie
Autor: Bożena Forma
Na wsi u Wojciecha
zwierząt różnych sporo.
W zagrodzie od rana
gwarno i wesoło.
W stajni stoją konie,
piękne – kare, gniade.
Obok klaczy źrebak
spogląda ciekawie.
Wojtek musi przynieść
koniom trochę siana.
Dać siwkowi wody,
nakarmić kasztana.
Potem go szczotkować
długo i dokładnie,
żeby sierść mu lśniła
wszędzie bardzo ładnie.
Kiedy wszystko zrobi,
osiodła konika
i pogalopuje
w słonecznych promykach.
Na podwórzu widać
kwokę z kurczątkami.
Wciąż się przed wszystkimi
dziećmi swymi chwali.
Jakie one grzeczne,
mądre i żółciutkie,
puszyste, kochane
i takie milutkie.
Po podwórku chodzą
kaczki i indyczki,
bardzo dumny kogut,
gęsi i perliczki.
W cieniu starej lipy
króliki mieszkają.
Zajadają marchew,
noskami ruszają.
Na łące się pasą
dwie łaciate krówki,
są byki, cielątka,
i młode jałówki.
Tuż obok pagórek
na nim owiec wiele.
Skubią smaczną trawkę
z baranem na czele.
Gęstym, grubym runem
pokryte są całe.
Będą z niego ciepłe,
skarpety i szale.
Czapki, piękne golfy,
nauszniki, swetry,
pledów duży wybór
i cieplutkie getry.
Oto pani koza,
ma kudłatą brodę.
skubie świeżą trawę
daje mleko zdrowe.
Wojtuś ma wiernego
swego przyjaciela.
Pies to jest ogromny,
że aż dech zapiera.
Ptactwa wciąż dogląda,
i zwierząt pilnuje,
słucha swego pana
chętnie aportuje.
Owce przed wilkami
zawsze dzielnie broni,
a w razie potrzeby
też lisa dogoni.
3. ZESTAW ZABAW I ĆWICZEŃ GIMNASTYCZNYCH W FORMIE OPOWIEŚCI RUCHOWYCH- ćwicz słuchając opowieści rodzica.
W wiejskiej zagrodzie
Autor: Bożena Forma
– Nastał ranek, z kurnika wychodzi domowe ptactwo – marsz po sali, naśladowanie głosów ptactwa domowego:
• kury – ko, ko, ko
• indyki – gul, gul, gul
• kogut – kukuryku
– Zatrzymują się, machają skrzydłami – wykonywanie ruchów rękami.
– Rozglądają się czy gospodarz niesie dla nich ziarno – wykonanie skrętów szyi w prawą i lewą stronę.
– Kogut wskoczył na płot – wykonywanie podskoków obunóż.
– Gospodarz sypie ziarno – skłony w przód.
– Gospodarz idzie do obory. Wyprowadza konie, krowy na pastwisko – przemieszczają się na czworakach.
– Zwierzęta żeby dojść na pastwisko przechodzą przez mostek – przejście na czworakach po szerokiej ławeczce.
– Zwierzęta się najadły. Odpoczywają ciekawie się rozglądając – przejście do leżenia przodem, podparcie dłońmi o podłogę, unoszenie głowy jak najwyżej, spoglądanie raz w jedną, raz w drugą stronę.
– Zapadają w drzemkę, leżą na jednym boku, po chwili odwracają się na drugi bok – przechodzą z leżenia na prawym boku do leżenia na lewym boku.
– Zbliża się wieczór, zwierzęta wracają do obory – chód na czworakach, przejście przez „mostek” (jak wyżej).
Na zakończenie ćwiczenie rozluźniające – stanie w lekkim rozkroku, swobodny zwis tułowia i rąk
4.Wysłuchaj piosenki, wymień wstępujące w niej zwierzęta, narysuj te, które zapamiętałeś.
CZWARTEK 15.04.21r
1.Obejrzyj prezentację co nam dają zwierzęta, wymień po kolei co nam daje każde zwierzę, naśladuj odgłosy zwierząt z wiejskiego podwórka
2.
3. A teraz zróbmy pyszny deser z jogurtu naturalnego, owoców i miodu. Wrzućmy wszystko do miksera….i smacznego !
4. Zabawa ćwicząca narządy mowy: „Naśladuj mnie”.- ćwicz dokładnie swoje narządy mowy.
Krowa – ruchy okrężne żuchwą, wargi zamknięte.
Świnia – tworzenie ryjka, jak przy wymawianiu u.
Pies- szczerzenie zębów, ziajanie.
Kot pije mleko – wysuwanie języka nad dłońmi ułożonymi w kształcie miseczki, oblizywanie warg ruchem okrężnym.
Koń – kląskanie
4.Wykonaj wybrane przez siebie zwierzę z jednorazowych talerzyków.
PIĄTEK 16.04.21 r
1.Na dzień dobry, aby mieć wspaniały humor… zatańczymy „Czekoladę” !
2.Obejrzyj filmik, a potem nie patrząc w ekran, określ jakie zwierzęta słyszysz.
3. Przyjrzyj się uważnie ilustracji…
4.Rysuj po śladzie, następnie dokładnie pokoloruj obrazek.
5.Utrwal litery, które już znasz.
ZDROWIE TO SKARB!
WTOREK 6.04.21.
1. „ Ruch to zdrowie”. Poproś Rodzica o wydrukowanie kart. Każdego dnia możesz losować wybraną przez siebie liczbę kart i ćwiczyć zgodnie z instrukcją na karcie. Ćwiczenia możecie wykonywać w domu lub w czasie dobrej pogody w przydomowym ogrodzie. Miłej zabawy! Do ćwiczeń zaproś wszystkich domowników:)
https://panimonia.pl/wp-content/uploads/2017/09/kicaj-jak-zaj%C4%85czek.pdf
https://panimonia.pl/wp-content/uploads/2017/09/krocz-powoli-jak-%C5%BC%C3%B3%C5%82w.pdf
https://panimonia.pl/wp-content/uploads/2017/09/machaj-skrzyd%C5%82ami-jak-sowa.pdf
https://panimonia.pl/wp-content/uploads/2017/09/skacz-z-nogi-na-nog%C4%99-jak-ma%C5%82pka.pdf
https://panimonia.pl/wp-content/uploads/2017/09/skradaj-si%C4%99-jak-lis.pdf
https://panimonia.pl/wp-content/uploads/2017/09/st%C3%B3j-na-jednej-nodze-jak-flaming.pdf
https://panimonia.pl/wp-content/uploads/2017/09/wyginaj-grzbiet-jak-tygrys.pdf
https://panimonia.pl/wp-content/uploads/2017/09/turlaj-si%C4%99-jak-je%C5%BC.pdf
2. ”Zasady higieny – Dbaj o siebie”. Obejrzyj film. Poproś Rodzica o przeczytanie tekstu. pamiętaj – Dbaj o swoje zdrowie!!
Odpowiedz na pytania rodziców- jak w czasie pandemii dbamy o zdrowie?
3.Wysłuchaj uważnie piosenki, odpowiedz na pytanie co jest najważniejsze? Jak powinniśmy dbać o zdrowie?
ORKIESTRA DNI NASZYCH „PIOSENKA O ZDROWIU”
Tekst piosenki:
Gdy człowieka boli głowa,
Gdy człowieka boli głowa,
Wtedy nie chce się żartować.
Kiedy człowiek ma katarek,
Nic się nie chce robić wcale.
Nic się nie chce robić wcale.
Co jest najważniejsze kto mi teraz odpowie?
Zdrowie, zdrowie, zdrowie
Gdy człowieka boli szyja, Gdy człowieka boli szyja,
szczęście wtedy mu nie sprzyja.
Kiedy boli cały człowiek,
Znaczy chyba nie to zdrowie
Znaczy chyba nie to zdrowie
Co jest najważniejsze kto mi teraz odpowie?
Zdrowie, zdrowie, zdrowie
Co jest najważniejsze kto mi teraz odpowie?
Zdrowie, zdrowie, zdrowie
Kiedy dzidzia bardzo chora,
Kiedy dzidzia bardzo chora,
Trzeba szybko do doktora
Trzeba szybko do doktora
Doktor w pupę da zastrzyki,
Doktor w pupę da zastrzyki,
Będzie tylko płacz i krzyki
Będziesz tylko płacz i krzyki
Co jest najważniejsze
kto mi teraz odpowie?
Zdrowie, zdrowie, zdrowie
Co jest najważniejsze
kto mi teraz odpowie?
Zdrowie, zdrowie, zdrowie…
4.Otwórz książkę( 4 część) na str.
Dorysuj owoce w polach na obrazku po prawej stronie w taki sposób, żeby powstał taki sam obrazek jak po lewej.
Odszukaj warzywa i owoce w takich samych kolorach. Przeczytaj zapisane w nich wyrazy. Pierwsza sylaba wyrazów znajduje się na warzywach.
ŚRODA 7.04.21.
1. Piramida zdrowia
Każdy o tym dobrze wie, że warzywa i owoce mają swe cudowne moce.
W nich jest siła, w nich jest zdrowie każdy mądry wam to powie.
Zuzka i piramida żywienia
-obejrzyj uważnie film i zastanów się co należy jeść i jaki prowadzić sposób życia aby być zdrowym, pięknym i cieszyć się życiem.
(Dziecko wymienia produkty, których należy jeść dużo, a których mniej, omówi znaczenie ruchu dla zdrowia.)
2.Narysuj na kartce A3 duży trójkąt, w nim 6 półeczek później na innej kartce produkty z każdej półki, wytnij je i przyklej na odpowiednią półkę piramidy
3.Zabawa ruchowa przy piosence „Głowa, ramiona, kolana, pięty”.
4.zabawa do treści wiersza. Rodzice też!
Doktor rybka niech nam powie
Jak należy dbać o zdrowie!
Kto chce prosty być jak trzcina,
Gimnastyką dzień zaczyna!
Całe ciało myje co dzień
Pod prysznicem, w czystej wodzie.
Wie, że zęby białe czyste
Lubią szczotkę i dentystę!
Pije mleko, wie, że zdrowo
Chrupać marchew na surowo.
Kiedy kicha czysta chustka
Dobrze mu zasłania usta.
Chcesz, to zobacz, jak jeść jabłka
Na obrazku bez zarazków.
Rób tak samo, bo chcesz chyba
Tak zdrowy być jak ryba
CZWARTEK 8.04.21.
1.Rozwiązujemy ZAGADKI
- Przyjemnie pachnie, ładnie się pieni A brudne ręce w czyste zamieni. (mydło)
- Schowała się w tubie, używać jej lubię. A i mała szczotka chętnie się z nią spotka. (pasta do zębów)
- Nosi biały czepek i biały fartuszek, Ażebyś był zdrowy czasem ukłuć musi. (pielęgniarka)
- Kolorowa rączka, czupryna „na jeża”, kiedy z niej korzystam to zęby wyszczerzam. (szczoteczka)
- Służy do mycia, służy do picia Bez niej na ziemi nie byłoby życia. (woda)
- Wody i mydła pilnie unika. Co weźmie do rąk wszystko poplami. A jak nazwać takiego chłopczyka? Ja wam nie powiem nazwijcie go sami. (brudas)
- Kiedy kaszlesz, kichasz w głos, W co należy wsadzić nos? (chusteczka)
- Jak ten przedmiot się nazywa? Jest za mały by w nim pływać, Lecz, gdy woda z kranu ciurka, biorę kąpiel, daję nurka (wanna)
- Przy umywalce wisi długi przedmiot- kolorowy lub biały. Umyj ręce- prosi – umyjże się cały. ( ręcznik)
- Ono pewnie cię przekona, że twarz twoja zabrudzona. ( lustro)
- Spogląda z wysoka, na kurki, na wannie, gdy go używasz udaje fontannę. ( prysznic)
2. Zabawa pantomimiczna Jaki sport lubię?
Za pomocą ruchu pokaż różne sporty ( pantomima), rodzic odgaduje. Później role się zmieniają. Po odgadnięciu obserwatorzy naśladują wykonywane czynności.
3.Zasady zdrowego odżywiania się
obejrzyj i powiedz co i w jaki sposób powinniśmy jeść by być zdrowymi oraz czego powinniśmy unikać drugi filmik.
4. „O kosmatej rękawicy, o mydle i o Grzesiu straszydle” – wysłuchaj opowiadania wg utworu M. Kownackiej.
Co myślisz o Grzesiu ?
oceń jego postępowanie.
Grześ ma wielkie uszy, a w tych uszach pełno brudu. Brudowi dobrze w Grzesiowych uszach: ciepło, zacisznie. Nikt brudowi tam nie przeszkadza. Brudek sobie podśpiewuje:
W Grzesiowym uchu,
Cieplutko jak w puchu. Grześ ma wielkie, połamane paznokcie, a za paznokciami pełno brudu. Brudowi dobrze pod Grzesiowymi paznokciami, więc sobie podśpiewuje:
Oj ten brudek szary, bury,
Lubi Grzesiowie pazury.
Grześ ma długa szyję, a na tej szyi rzepę można siać. Tyle brudu. Brudowi dobrze na Grzesiowej szyi i tak sobie podśpiewuje:
Grzesio nigdy się nie myje,
Więc brudek mu hyc na szyję.
Aż tu raz zrobiła się awantura. Zwiedziała się o Grzesiowych brudach kosmata rękawica.
A to wszystko przez ciotkę Klotkę. Ciotka Klotka zobaczyła brudek i zaraz łaps! Za kosmatą rękawicę. Brudek – i ten z uszu, i ten z szyi, i ten zza paznokci zaczął śpiewać żałośnie:
Ta kosmata rękawica – cap! Grzesia za kark, nad miednicą przygięła i … chlastu, plastu, lata po szyi, po plecach – taka heca! – Świdruje w uszach i w nosie, a mydło przebrzydło pieni się ze złości i syczy:
Szuru-buru, bzyku-bzyku
Ja ci sprawię ty brudziku!
A szczotka najeżyła się, nasrożyła i harcu, harcu, harcu, cały brudek spod paznokci wymyła. A woda chlapu, ciapu, do reszty brudek wypłukała. Stoi Grzesio nad miednicą i buczy:
Oj, ta rękawica wszystko umyła,
Jednego brudziku nie zostawiła.
PIĄTEK 9.04.21.
1.Cześć dzieciaki !
Zapraszamy do porannej gimnastyki wspólnie z rodzicami… https://www.youtube.com/watch?v=RsKRBBhgrYQ
2.Dzisiaj poznajemy znak większości, mniejszości, równości. Obejrzyjcie filmiki, a wszystko będzie jasne!
a teraz praca w książce Trampolina cz,4 str. 85
Narysuj w skrzyniach tyle warzyw i owoców, aby było ich tyle, ile wskazują liczby. Nalep między cyframi znaki większości, mniejszości lub równości.
3.Pamiętasz piramidę żywieniową ? Otwórz książkę na ostatniej 86 stronie. Są tam dwa polecenia- uzupełnij piramidę żywieniową…oraz wytnij ze strony 87 zdjęcia owoców…
Miłej pracy !
4. Zumba dla dzieci – trenujemy przy piosence SHAKIRY
Ośrodek tematyczny „Wielkanoc”
Dzieci powinny zapoznać się z tradycjami, ludowymi zwyczajami w czasie Wielkanocy , symboliką ozdób i pokarmów wielkanocnych
PONIEDZIAŁEK 29.03.
1. Piosenka na dzień dobry
poruszaj biodrami , kolejnymi częściami ciała zgodnie z tekstem piosenki ,śpiewaj powtarzające się fragmenty piosenki
2. Prezentacja multimedialna „Wielkanoc –symbole i tradycje”
wymień genezę powstania i świętowania Wielkanocy, rozpoznaj symbole wielkanocne, opisz wielkanocne tradycje –świąteczne śniadanie, lany poniedziałek, szukanie prezentów od zajączka
3.Wykonaj ćwiczenia
4. Wykonaj w książce Trampolina nr 4 zadania na str. 53,54
WTOREK 30.03.
1. Muzyczna gimnastyka
wykonuj ćwiczenia według poleceń
2. Posłuchaj piosenki „Znaki Wielkanocy” , po jej wysłuchaniu wymień tradycyjne znaki wielkanocne, słuchaj piosenki również w czasie wolnym a na pewno szybko ją zapamiętasz
3. Otwórz książkę Trampolina nr 4 na str. 46- 47 przeczytaj komiks lub poproś rodzica o przeczytanie – opowiedz co robił Trampolinek i Jagoda. Na str. 46 jest kolejna litera , którą poznasz – Jj jest to spółgłoska , którą zaznaczamy kolorem niebieskim .Wykonaj zadania ze str 46,47,48
4. Wykonaj króliczkową girlandę i udekoruj swój pokój lub inne pomieszczenie w domu https://www.facebook.com/kulturalubiewo/videos/kr%C3%B3liczkowa-girlanda/424698335061053/
ŚRODA 31.03.
1. Powitaj dzień piosenką na dzień dobry
śpiewaj, poruszaj biodrami , kolejnymi częściami ciała zgodnie z tekstem piosenki
2.Przeczytaj samodzielnie lub poproś osobę dorosłą o przeczytanie „Pisankowej bajeczki”
Pisankowa bajeczka
Zajrzały
wróbelki do kurnika i zobaczyły, że kura zniosła cztery jajka.
– Ko-ko-ko – zagdakała. – Leżcie tu cichutko.
I poszła szukać ziarenek na podwórku. Ale jajka myślały, że są mądrzejsze od
kury. Turlały się i postukiwały skorupkami, aż usłyszał je kot.
– Mrau – powiedział. – Będzie z was pyszna jajecznica.
– Nie, nie! – Trzęsły się ze strachu jajka. – Nie chcemy na patelnię!
– Uciekajcie – ćwierkały wróbelki. – Schowajcie się przed kotem.
– Nie dam się usmażyć! – zawołało pierwsze jajko i poturlało się przed siebie.
Po chwili wróciło i zaśpiewało wesoło:
Jestem czerwone w czarne kropeczki, nikt nie zrobi jajecznicy z takiej
biedroneczki.
– Co ci się stało? – pytały pozostałe jajka.
– Pomalował mnie pędzelek kolorową farbą i już nie jestem zwykłym jajkiem,
tylko wielkanocną pisanką. Drugie jajko też poturlało się do pędzelka i rzekło
grubym głosem:
To nie jajko, tylko tygrys, nie rusz mnie, bo będę gryzł. Teraz wyglądało jak
pisankowy tygrys w żółto-czarne paski.
– Brawo! – ćwierkały wróbelki.
– I ja też, i ja też! – wołało trzecie.
Trzecie jajko wróciło całe zieloniutkie i pisnęło:
– Jestem żabką, każdy to wie. Czy ktoś zieloną żabkę zje? Nie!
Trzy pisanki były bardzo zadowolone. Czwarte jajko zbladło ze strachu.
– Pospiesz się! – ćwierkały wróbelki. – Kot idzie.
– Tylko jedno jajko? – mruczał kot. – Ugotuję cię na twardo.
Jajko ze strachu trzęsło się tak, że skorupka zaczęła mu pękać.
– Ojej, ratunku! – wołały przerażone wróbelki. – Teraz na pewno kot cię zje.
– Trach-trach-trach! – skorupka pękła na małe kawałki i… wyszedł z niej żółty
kurczaczek.
Zamrugał czarnymi oczkami i zapiszczał:
– Wielkanocna bajka, wyklułem się z jajka!
A wróbelki zaćwierkały, że „w świątecznym koszyku jest pisanek bez liku”.
Po przeczytaniu lub wysłuchaniu opowiadania
powiedz ,ile było jajek i co się z nimi stało?
3. Zatańcz zumbę , zaproś chętnych domowników do wspólnego tańca
4 Wykonaj zadania na stronie 49 i 50 w Trampolinie nr 4
CZWARTEK 1.04.
Dzisiaj jest Prima Aprilis więc zrób komuś żartobliwego psikusa J
1.Gimnastyka poranna , zaproś do udziału pozostałych domowników
2. Wykonaj zajączka ze skarpetki
potrzebne będą : mała skarpetka, ryż, sznurek , marker, nożyczki, wstążka
3. Zatańcz przy muzyce
4.W książce Trampolina 4 – wykonaj zadania nr 2 i 3 na str. 51 oraz zadanie 1,2 na str.52
PIĄTEK 2.04.
1. Poranna rozgrzewka dla dzieci i Rodziców
2. Włącz się w świąteczne przygotowania, zapytaj Rodziców w czym możesz im pomóc , bo w przedszkolu doskonale radzisz sobie w wykonywaniu wszelkich czynności
3. Zaśpiewaj wielkanocną piosenkę
4 . Propozycja dla Ciebie – oto kilka pomysłów na atrakcyjne i smaczne ozdoby z jajek, które na pewno z pomocą mamy wykonasz, będą również atrakcyjną wersją przekąsek lub przystawek na wielkanocnym stole
WESOŁYCH ŚWIĄT! Życzą Wam p. Krystyna i p. Asia